Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων / Ακυρώσεως Παραγγελίας. Διαβάστε πως μπορείτε να αλλάξετε αγορά που έχει γίνει από το e-shop μας.
Α. Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η Εταιρεία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας, ισχύουν τα ακόλουθα:
- Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
- Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους, δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
- Για την επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα επικοινωνίας, που θα τη βρείτε εδώ: (geasolutions.gr/Φόρμα-Επιστροφής-ή/και-Υπαναχώρησης-Αγοράς), και να μας την αποστείλετε πλήρως συμπληρωμένη στο [email protected], συμπληρώνοντας απαραίτητα ως θέμα στο e-mail, το λεκτικό: "ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ESHOP #XXXX [όπου 'XXXX', ο αριθμός της παραγγελίας]", ακολουθεί ενδεικτικό παράδειγμα: "ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ESHOP #1352".
- Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την Εταιρεία και η Εταιρεία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
- Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
- Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρεία.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Εταιρείας πλέον. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Εταιρείας προς τον πελάτη.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Β. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης από τον πελάτη
Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολήν σας, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Συνεπώς εάν έχει παρέλθει η περίοδος των 14 ημερών από την αγορά, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα επικοινωνίας, που θα τη βρείτε εδώ: (geasolutions.gr/Φόρμα-Επιστροφής-ή/και-Υπαναχώρησης-Αγοράς), και να μας την αποστείλετε πλήρως συμπληρωμένη στο [email protected], συμπληρώνοντας απαραίτητα ως θέμα στο e-mail, το λεκτικό: "ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ESHOP #XXXX [όπου 'XXXX', ο αριθμός της παραγγελίας]", ακολουθεί ενδεικτικό παράδειγμα: "ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ESHOP #1352". Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.
- Θα πρέπει τα προϊόντα να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία). Ειδικότερα, τα προϊόντα πρέπει να μην έχει ανοιχθεί, να βρίσκονται στην αρχική συσκευασία, να είναι αχρησιμοποίητα και να μην έχουν υποστεί ζημιά. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η Εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η Εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων, παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.
- Θα πρέπει τα προϊόντα να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς τους.
- Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι πληρούνται τα παραπάνω κριτήρια, όλες οι επιστροφές θα υποβληθούν σε έλεγχο. Εάν το προϊόν δεν πληροί τα αναφερόμενα κριτήρια, διατηρούμε το δικαίωμα να μην προβούμε σε επιστροφή χρημάτων.
- Αν υπαναχωρήσετε από την αγορά, πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που το/τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη αγοράς. Η επιστροφή γίνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος - δαπάνη επιστροφής του/των προϊόντων. Η επιστροφή του/των προϊόντων γίνεται δεκτή, εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του/τους.
- Η Εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης που επιβαρύνει την Εταιρεία), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα λάβει πίσω το/τα προϊόντα. Η Εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.
- Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία (άρθρο 31β ν. 2251/94), όπως π.χ. την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, καθώς επίσης και προϊόντα προσωπικής υγιεινής και προστασίας, εφόσον αυτά έχουν ανοιχθεί, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: (μάσκες προστασίας, γάντια προστασίας, κ.ά.).
Γ. Επιστροφή Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Δ. Ακύρωση παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά την διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε απλά να διακόψετε την παραγγελία.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε στο 210 220 6140 ή στο 22990 46000 και ένας από τους συνεργάτες μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά με οποιοδήποτε θέμα σχετίζεται με αυτήν την Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων / Ακυρώσεων Παραγγελιών, μπορείτε να στείλετε ένα e-mail στο [email protected].
Τελευταία ενημέρωση
Το έγγραφο ενημερώθηκε τελευταία φορά στις 11/04/2021.